Jesteś tu pierwszy raz i nie wiesz od czego zacząć? Kliknij Tutaj

Checklista zdrowia


 

Czy wiesz w jakim stanie jest aktualnie Twoje zdrowie?

Czasem lubimy rozmaite niemiłe dolegliwości zwalać na stres, upływające latka czy porę roku – tym bardziej gdy wszystkie badania mamy niby “w normie”. Znam to – przeszłam przez to.

Tymczasem prawda jest bardzo prosta do ogarnięcia: jeśli ktoś cieszy się idealnym zdrowiem, to funkcjonuje na tip-top przez 365 dni w roku.

W przeciwnym razie jego zdrowie jest co najwyżej przeciętne.

A jakie jest Twoje zdrowie? Idealne czy przeciętne?

Pomocna w oszacowaniu będzie przygotowana przeze mnie checklista zdrowia. ✅

Co to w ogóle jest checklista?

To inaczej lista kontrolna (lista sprawdzająca).

Lista kontrolna to potężne narzędzie pozwalające na kontrolę skuteczności naszych działań. Pozwala ustalić priorytety, wyznaczyć cele i zorganizować podejmowane działania. (więcej…)

Ruszył nabór kursantów – zapisy trwają w dniach 18-29 listopada


Z radością informuję wszystkich czytelników, że nabór kursantów na trzecią już edycję kursu “7 Kluczy Do Przewlekłego Zdrowia” właśnie się rozpoczął!

Zapisy trwają w dniach 18-29 listopada. Kolejna edycja kursu dopiero za kilka miesięcy.

Zapisz się na kurs TERAZ!

Co daje udział w kursie?

(więcej…)

Pestki dyni lub słonecznika prażone na patelni


Pestki dyni lub słonecznika prażone na patelni to chrupiąca przekąska zdrowsza od kupnych ziemniaczanych czipsów. Wykonanie pestek prażonych na patelni jest naprawdę proste i szybkie (szybsze niż prażenie w piekarniku), jedynie trzeba uważać by ich nie przypalić.

Po dodaniu przypraw mamy w mgnieniu oka wyśmienite “chrupadełko”. Możemy też potraktować uprażone pestki jako dodatek do wielu innych dań.

Po co w ogóle prażyć pestki? Skoro wiadomo, że na surowo są najzdrowsze?

Otóż pestki prażone może są faktycznie nieco mniej zdrowe od surowych, ale za to posiadają spore walory smakowe.

Właśnie po to praży się produkty, by wydobyć z nich nowe właściwości smakowe i zapachowe.

Ponadto prażenie ma też do spełnienia pewną rolę higieniczną: w wysokiej temperaturze ulegają zniszczeniu ewentualne mikroorganizmy bytujące na nasionach i pestkach.

Praży się więc ziarna kawy i kakaowca, kawę zbożową (prażone nasiona cykorii i jęczmienia), kukurydzę na popcorn, orzeszki ziemne, przyprawy do Garam Masali oraz rozmaite nasiona i orzechy.

Czy prażone pestki dyni są zdrowe?

(więcej…)


Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress